Tämä on kaikille avoin keskustelualue. Muistathan kuitenkin käyttäytyä kohteliaasti ja noudattaa netikettiä. Emme hyväksy henkilöön tai yhteisöön kohdistuvia asiattomia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ylläpidon puolesta.

Roskapostista johtuen keskustelualueelle kirjoittaminen vaatii tällä hetkellä rekisteröitymisen. Rekisteröidy ilmaiseksi tästä.

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Etsin pientä vuokrakotia

Etsin pientä vuokrakotia 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #832

• Tiina
  • Tiina hahmo
Hei!

Etsin uutta kotia (yksiötä tai pientä kaksiota) itselleni ja kahdelle kissalleni. Olen 34-vuotias kustannustoimittaja, hyvinkin luotettava, mukava, siisti ja savuton.

Tarvitsen tilaa vähintään n. 25 neliötä, ja vuokrakattoni on 750 e/kk. Takuuvuokra ei tuota ongelmia, ja luottotietoni ovat toki kunnossa.

Voin muuttaa vaikka heti, viimeistään kuitenkin syyskuussa. Olen kiinnostunut myös lyhytaikaisemmista ratkaisuista, eli jos tarvitset kämppääsi asukkia vaikka muutamaksi kuukaudeksi, ota ihmeessä yhteyttä.

Tiina Nevametsä, 050 572 8002
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs: Etsin pientä vuokrakotia 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #833

• Taito Palvanen
  • Taito Palvanen hahmo
Moi, tässä ilmoitus jota jaan tällä hetkellä;

Alivuokra-asunnon etsijät, harkitkaapa rauhallista ja viihtyisää 68 m² (11.26 €/m²) kolmiota Kumpulasta (Väinö Auerinkatu 6 c ) ja ottakaa yhteyttä p:050-5454165, tai fb:n kautta jos tuntuu hyvältä ajatukselta asumisestaan vain n.neljäsataa euroa kaikilla herkuilla kivassa talossa. Sijaitsee Oranssin taloja vastapäätä, ylin 4:s kerros.

Kyseistä asuntoa voi alivuokrata kokonaan tai osittain kalustettuna.
Asunnossa on yksi huone ja vaatehuone omaan asuinkäyttöön (tai esim. työhuoneeksi) ja muun asunnon käyttö tapahtuu kuten soluasunnossa. Asunnon vuokra maksetaan puoliksi päävuokralaisen kanssa. Asunto on kaupungin vuokra-asunto.
Huoneiston päävuokralainen käyttää "omaa puolikastaan" asunnosta itse vain satunnaisesti, pari päivää kerrallaan. Käyttöjaksot ovat etukäteen tiedotettavissa.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.239 sekuntia
Protected by Spam Fighter